Nagyon-nagyon hétfő reggel volt a MÁV-nak
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Letört áramszedő, leszakadt felsővezeték, rosszul lett utas, elromlott váltó: kimaradt járatok, késések szinten minden elővárosi vonalon a főváros környékén, és messzebb is.
Egyre több konkrétumot lehet tudni Szeged harmadik Tisza-hídjáról és a hozzá kapcsolódó forgalmi tervekről, köztük a makói tramtrainről. A vonat és a villamos „keresztezésével” közvetlen vasúti kapcsolat jönne létre Makó és Szeged belvárosa között. A hódmezővásárhelyi tramtrain megvalósítása az utolsó hírek szerint előrébb tart, ott már viszonylag részletes terveiket is be tudtak mutatni a közönségnek.
Elkészült Debrecenben és vonzáskörzete kötöttpályás elővárosi gyorsvasút-fejlesztésének részletes megvalósíthatósági tanulmánya, amit hétfőn mutattak be a városházán a tervezők.
Nagyberuházás keretében fejlesztik az elővárosi esztergomi vasútvonalat - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) csütörtökön.
A szokásos hivatali utat megkerülve futott neki a MÁV vezetése a 200 milliárd forintos összköltségű új motorvonat-beszerzésnek.
Összesen nyolcvanyolc, az elővárosi közlekedésben és az Intercity-vonalakon használt motorvonatot szerez be a MÁV-Start 2015-ig.
Folynak az előkészületek a fővárosi elővárosi vasútvonalak fejlesztésére és kiegészítő beruházásaik megvalósítására, ezek között korszerűsítik a Nyugati és a Keleti pályaudvar vonalszakaszait is - közölte a Nemzeti Infrastruktúra (NIF) Fejlesztő Zrt. csütörtökön.